Saturday 11 July 2009

BEN NEDEN YOKUM?...



Mehmet Ulus


Sarmaş dolaş olarak üst üste yatıyorduk beraberce. Misafir olduk o çukurda bir kaç günlüğüne. Annemi ve ağabey kardeşimi gömeceklerdi diri diri toprağa. Şimdi yan yana beraberce yatıyoruz Ahmet Ağa şehitlik mezarlığında. Allah’ın emridir; Şehitler ölmez yaşıyoruz içinizde. Soruyorum size: neden ayırdınız beni; eti kanı biribirine karışmış tek vücut olmuş kendi kardeşlerimden ey vefasızlar, neden?. Bir kutu boyayı bana çok gördünüz boyamadınız mezarımı bile. Hangi soysuz o şehitler tablosundan resmimi çıkarıp ayırdı beni o, öz be öz kadeşlerimden.

Eğer 50 yıldır o Şehit tablosundan beni mahrum etmeniz amacınızsa yanılıyorsunuz; çünkü biz şehitler; ölmedik dip diriyiz yaşıyoruz ve yaşayacağız ebediyete kadar hep birlikte. Bu mudur şehitlere karşı vefa borcunuz acaba? Sizleri buradan uyarıyoruz; iki elimiz yakanızda olacak ve sizlerden hesap soracağız ruzi mahşerde hesap!. Bunu iyi bilmeniz lazım. Yeter artık ruhumuzu daha fazla daraltmayın ve geleceğimizi karartmayın yeter.


14 Temmuz Şehidi Enver Abbas Adına
Kardeşi
Mehmet Ulus

11.07.2009
NOT : Bu acı durumu 50 yıl bekleyip dile getirmemenin nedeni kişileşmesin diye yazmadım.. Üst üste mesajlar alınca, sorular tekrarlanıca bu yazıyı yazmak zorunda kaldım. Şimdi bende soruyorum aynı soruyu; bunu neden yaptınız bana neden? Neden?

No comments: